Egeninnannesii Merveensarelisa ılık suyla gazlı bezle silin, birde bebeğinizin balına sğrekli şapka falan takın genellikle üşüdükleri zman olurmuş benim ve benim bebeğimde de vardı başını sıcak tuttuğumuz zmana geçti çok şükür
Mucizem11 Benimde oğlum ilk zamanlar tek gözünu acamiyodu sutunuzle silin zamanla duzeliyo fakat çapaklanma bizdede devam ediyo
Jindq Doğduğundan beri varsa gözyaşı kanalına masaj yapın tıkalı olabilir. Ama sonradan olduysa sütle silin bizde anne sütüyke sildik içine de 1 damla damlattm iyi geldi