Oğlum 13 aylık.
9 ayını doldurunca uykuları düzene girmişti gece kesintisiz uyuyordu. Gündüz uykusuda iyiydi. Fakat son 1 haftadır alt üst oldu. Gece defalarca uyanıyor gündüz en fazla 1 saat uyuyor. Diş desem 7 tane dişi var hiçbirinde böyle yapmadı. Neden olabilir sizce?