Arkadaşlar bebeğim yaklaşık 3 aylık . Bu sabah kalktım . Gözü çapaklanmış ve sulanmış . Hafifte kısılmış. Ama sulanıyor hala . Bende hemen sütüm ile sildim . Bide çay demleyip onunla sileceğim . Başka ne yapabilirim. Önemli bir durum yoktur inşallah. Elleri hep yüzünde , bişeyleri eline alıp hep ağzına yüzüne götürüyor . Herhlde acıttı o şekilde diye düşünüyorum.