Merhaba arkadaşlar. Tecrübesiz bir anne olarak başından geçen varsa diye yardımınıza ihtiyacım var. Benim 5. Ayda sütüm kesildiği için 1 aydır bebeğime formül mama kullanıyordum ve hiçbir sıkıntımız yoktu. Yalnız 5 gündür uyanıkken hiçbir şekilde beslenmesini yaptıramıyorum😕 Ek gıdaya ağzını açıyor, tadıyor gece uyurken mamasını yiyor ama gündüzleri kendini ok gibi geriyor, kafasını geriye itekleyip ağzını mühürlüyor 😪 Başından geçenler çözümü nasıl buldu acaba? Nasıl bir süreç ya da ne kadar zamanda düzeldi? Ya da ne sebep olmuştu diş,enfeksiyon vs? Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum 😕