aabcdefaaa her bebek farklı canım bilemiyorum, ben gece mama veriyorum doymadıgı için gündüz meme veriyorum başta aptamil kullandım onda biraz Red yaşadım gibi oldu pek isteksiz emiyordu zaten kilo yapmadığı için değiştim SMA kullanmaya başladım onda hiç Red yaşamadım biberonla veriyorum