Heyecandorukta Sedamut4141 kullanacaksaniz cok cok ince tabaka halinde surmeye ozen gosterin ve uzun sureli kullanmayin
Sedamut4141 Heyecandorukta öyle sürmeye çalıştım bu sabah sürdüm oglen bide aksam mi sürmeliyim yoksa sadece aksam mi günde 2 defa sürsem sürsem olur mu sizce
Sedamut4141 1omer_annesi bende bikararsiz kaldim ama mecbur kaldim günde en fazla ne kadar sürmeliyim sizce
1omer_annesi Sedamut4141 iki kere mı ne sürdük azaltmıştı sonra hametan sürdük bide ıslak mendili bıraktık bitti
Heyecandorukta Sedamut4141 bilmiyorum ki pisigin derecesini gorerek doktorumuz karar vermisti bizde. Cok guclu bir mantar ilaci oldugu icin benim kac kere kullanacaginiza dair yorum yapmam cok yanlis olur.bir saglik ocagina veya eczaneye telefon acip sorsaniz mi?
Sedamut4141 1omer_annesi aa hemtanda var bende yaşına kadar kullanıp oyle yapayım o zaman cok tesekkur ederim
Sedamut4141 Heyecandorukta evet arayip sordum günde 2 3 defa cok az surun zaten 2 3 güne geçer daha fazla kullanmayın dedi :)
Hndd Sedamut4141 benim doktorumda önerdi acil durumlar için heöen etki ediyor 4 gün kullanmamı önerdi🙏
Sedamut4141 Hndd çok teşekkür ederim sabah sürdüm şimdi sürdüm bide gece yatarken sürücek insallah 2 3 güne faydasını gorurum
Sedamut4141 Prettywoman91 onu da deneyeceğim cok tesekkur ederim o daha hafif bi krem olduğu için icim rahat surerim
Sedamut4141 Prettywoman91 acısını aldı sanırım o krem artık bez değiştirilen veya krem sürerken ağlamıyor:)