Oğlum 3 gün sonra 4 aylık olacak ve kafasında konaak var yeni farkettim nasıl geçirebilirim,zeytinyağ diolar yada bebe yağı okudukça kafam karıştı ne yapacam bilemedim her gün banyo yapan bi bebek zaten,bu konağı yaşayan ve geçirmiş anneler yardımcı olurmusunuz?