Minkpndam merhaba. geçmiş olsun, umarım bir sorun yoktur. Ben kendi bildiğimden değil, doktorun bana söylediğinden hareketle yazacağım. Doktor bana bebeklerde 6 aya kadar ateş olması beklenmez demişti. Eğer ölçtüğünde 37,5 ları görüyorsan eviniz çok sıcaktır ya da çok fazla giydirmişsindir öncelikle onu kontrol et demişti. Eğer gerçekten ateş olduğunu düşünüyorsan (38 üstünü ateş kabul ediyor) ve kıyafetlerini hafifleyince düşmüyorsa derhal hastaneye gel demişti. Ateşi 36 altına düşüyorsa da üşüyor oluyormuş bu arada. O zaman da giydir demişti.