İyi sabahlar diyeyim artık zira saat 4.34… 00.10 uyandı yeni uyudu. Kızım tam tamına 23 aylık. Ve ayyylardır böyle. Gece yarısı uyanıp bazen ezana kadar durduğu da oluyor. Uyku eğitimi vermedik çok ağlar,çaresiz hisseder diye. Şu an eşim ve ben aşırı çaresiziz. Dilerim artık uyuruz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Not: bu saatte uyuyunca sabah da 10 a ladar uyuyor ama 6 civarı bir başlıyor uyanmaya 10 a kadar en az 4 kez daha kalkıyor. Emzirip yatırıyorum. Güne başlatayım diyorum yok ağlıyor. E uykusu var tabii. Bende mi, 0 uyku 🥴