Kızlar iyi geceler bebeğim 4 buçuk aylık olduğundan beri her gün olmasa da yoğurt tarhana meyve püresi yediriyorum yemeklerin sularından tattırıyorum 2 hafta sonra 6 aylık olacak ve ben ne yedireceğimi nasıl Bi günlük plan oluşturacağımı kahvaltı ara öğün çorba hangi saatlerde vereceğimi günde kaç kere ek gıda vereceğimi kısacası ek gıda hakkında hiçbir şey bilmiyorum ve yapabilecek miyim ya doymazsa diye endişeleniyorum ilk bebeğim tecrübesizim anne sütü ve formül mama içiyor ( gün içinde çoğunlukla formül mama ) napacağım Allahını seven üzerime günlük ek gıda tablosu fırlatsınnnnn 🙄🙄🙄🙄🙄🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥲🥲🥲🥲