Annekizz İki üç gündür gece bu saatlerde uyanıyor bende alışmasın diye salona falan götürmüyorum uyusun diye tekrar sallıyorum ama uyuduğu saat 4-4.30u buluyor off 😒
Smy16 Annekizz al bizden de o kadar, 15 aylık kızımı şuan babası ayagında sallıyo, 2 aylık oglumu ben beşikte sallıyorum ve 9dan bu yana uyanık
Cirkin Annekizz aa biz gibi olan biri daha üç dört gündür bu saatlerde ya da 1:30-2 gibi uyanıyor su an fullenerji asla uyumuyor delirmek üzereyim üstüne de zırıl zırıl hastayım hiçbir yerim tutmuyor.
Edos33 Bizde de durum aynı 1 aylık kızım altı temiz gazı yok emerken bir anda ağlayıp bırakıyor saatlerce uyumuyor ilk kez bebek arabasında uyuttuk bugün inşallah alışmaz babası da nöbette 24 saattir tek bakıyorum çok yoruldum
Annekizz Edos33 Allah yardımcın olsun kuzum doktorlar bebek 3 aylık olana kadar neyde uyuyrsa uyusun ama yeterki uyusun diyor ilk 3 ay çok önemli uyku ve alışmaz diyolar. Ben 3 ay koynumda uyuttum sonra emzirdip yanına yatmaya başladım
Karenn Kizim 5 aylik ve birkac gundur geceleri aglayarak uyaniyor gun icinde boyle degil. Emiyor yatiyor bi sure sonra basliyor aglamaya pispislayip yatiriyorum yine ayni anlamadim gitti gaz problemi olan bi bebekte degil..
Gizem_ar Karenn benimkide 5 aylıkken aynıydı çok araştıdım bişey bulamadım yerini değiştim farklı saate yatırdım yok Allah yok 15-20 gün sürdü bu durum sonra burda denk geldim bü çok bebek 5 aylıkken yaşamış bunu geçti gitti çok şükür direnin yapcak bişe yok başka 😂
NesliElisa Annekizz gündüz bizimde sorunumuz yok gaz sorunu bile gündüz hemen atlatiliyor ama akşam 10 da başlıyor 11 de uyuyor 1 de uyanıyor saat 3 oldu zor bela uyuttum🤷♀️ 12 günlük olduk ama hala böyle devam ediyor kolik bebek olacak diye korkmuyor değilim 😑
tavsaninannesi Annekizz ya sabır diye diye sabır kalmadı eşimde yardımcı olmuyor benim kendi başıma kalıyorum
Rkydmn Annekizz 9 aylık bebeğim var gece bu saatlerde uyanıyor ve saat 4 e kadar uyutana kadar canm çıkıyor uykusunu dağıtıyor hemen. Uyuduğu zamanda 40 dk da bir hareket ediyor sallayıp uyutuyorum dalmıyor uykuya doğduğundan beri böyle. Uykular haram yani kızlar😔