Thege valla bizimde kakada kan geldi doktor test yapmadı süt alerjisi dedi. Süt ürünlerini çikolata tahin çerez domates çilek bunları yasakladı. Lakin ara ara yine ishal oluyor ve kakasında kan oluyo. Doktor a söylediğimde değişik bişey yediğinde bağırsakları reaksiyon gösteriyor sadece su bile içsen ara ara kakasında kan göreceksin taki 1 yaşına kadar dedi 🙄 ben test yaptırmak istiyorum ama oğlum 4 aylık olduğu için test doğru çıkmazmış napıcamı şaşırdım 😣