Bubenanne Geçenlerde ilk seansima gittim. Karar vermek için çok erken ama, bana faydası olmayacağını düşündüm. Belki de doktorla alakaliydi , sorguda gibi hissettim kendimi. Rahatlamaya gittim ama o kadar kastı ki beni sağolsun ☺️ Belki daha sonra başka bı Dr denicem. Umarım size iyi gelir gidin en azından bı deneyin 🌼