bakma-bana4 Oğlum 20,5 aylık oldu ve balık yağı , vitamin şurup tarzı şeyler sizce kullansam birşey olur mu ki ? Ve onerebiliceginiz var mı acaba
esmerayes bakma-bana4 ocean balik yagi kullaniyorum ben ama oglum balik yemedigi icin kullaniyorum. Doktoru haftada 2 kez balik yiyosa gerek yok balik yedirirsen verme demisti ama zaten istahsiz bi cocuktu iki kasik corba icse gobek atacaktim. 1 aydid kullaniyorum istah duzelmeye basladi
Reckless bakma-bana4 balık yağı kullanılır ama vitamin multivitamin falan genelde 4 yaş üstü oluyor benim bildiğim.
BuzluKahve bakma-bana4 vitamin eger tahlil sonucu eksikliği varsa verilmeli. Balık yagi da hic balik tuketmiyorsa. Aslinda tam balik mevsimindeyiz.
bakma-bana4 esmerayes hm balık yiyor çok şükür . Ama hani verilmesi gereken bir bir takviye mi onu bilemedim
bakma-bana4 BuzluKahve aynen haklısınız. Oğlum şükür balık yiyor ve hani takviye olarak verilmeli mi acaba diye düşündüm burda sormak istedim
bitterdelisi244 bakma-bana4 balık ayrı balık yagı ayrıdır . Beyin gelısımı ıcın vereblırsın balık yagı araştır bak bence ben verıyorum tadını begenmıuo keske ıcse :(
BuzluKahve bakma-bana4 benim ilk cocugumun doktoru endokrin uzmaniydi. Bu kadar artan erken ergenligin bir sebebi de kontrolsüzce verilen vitamin ve balik yaglari derdi. 10 yasinda, hic takviye kullanmadi ve bagisikligi hep yüksekti.
bakma-bana4 BuzluKahve ne tahlili acaba hani hangi bölüme gidip doktora ne deniliyor bilgilendirir misiniz beni lütfen 😊
BuzluKahve bakma-bana4 normal cocuk doktoruna götürüyorum. Bebeklik doktoru zaten. Rutin kontrol, kan sayımı. Demir, d vitamini, b12, ferritin gibi degerlere bakılıyor.
ebolyk Benim kızım haftada 2 3 balık yediği için takviye etmiyoruz. Ama bağışıklık için imuneks ş şurup kullanıyoruz
Deletedmom5284 bakma-bana4 haftada en az 2 kere balık yemiyorsa 12. aydan itibaren kullanılmalıdır mutlaka
quelina bakma-bana4 Vitamin kullanmadan önce kan değerlerine baktırın ama balık yağı kullanabilirisniz bi de o civarlarda başladık easyfishoil kullanıyoruz