Ayxanimm19 Kizlar biz köyde yasiyoruz.azeriyim biz kişdan önce kişa ayva kompostosu koyuyoruz.ve dun acdim içdim inanilmaz sütüm artdi masallah...bebegim sutumu bitiremiyor bile cook guzel
Yaprakk Ayxanimm19 evet onu hastanede ikram etmişlerdi lohusa şerbetiyle birlikte bol bol içmiştim demek ondanmış ilk günler zaten sütüm boldu pek anlamamıştı
Ayxanimm19 Vallahi ben cook memnun kaldim.ne yediysem bu kadar sut yapmamisdi.yarinda visne kompostosun deniycem .kendimiz yapiyoruz.
Manafov_89 Ayxanimm19 Salam. Mən də Azərbaycanlıyam. Qızım 3 aylıq olanda südüm kəsildi. Çox çalışdım ama artıra bilmədim. Kaş o zaman biləydim ki sizin dediyiniz süd artırır içəydim😕
Ayxanimm19 Manafov_89 üzülme canim 3 ay bele vere bilmisen şükür...soyadindan gördüm Azerbaycanlisan😊