Kızlar 31 aylık kızım var 1 haftadır eğitim veriyordum herşey güzel gidiyordu ama kakasını tutuyor 5 gündür yapmıyordu doktora gittik tuvalet eğitimine biraz ara verin dedi ilaç verdi psikolojik olarak kabız olmuş sanırım kronikleşmiş her akşam ağlıyor kakası gelince sıcak suya oturuyor felan öyle yapıyor gerçekten çok zor oldu napmalıyım ne zaman başlıyım bidaha bezi şuan geri taktık