6 ay önce doğum yaptım doğumdan 2 ay sonra adet görmeye başladım bugüne kadar düzenli bı şekilde her ayın 14 de adet olurdum bu ay 4 gün gecikti bugün pembe renkli kanamam oldu bu adet kanamasımidir yoksa yerleşme kanamasımi ? Normalde adetim yoğun bı sekilde başlardı ama bu sefer çok az geliyor