Ebraryz Merhabalar bebegim bie yaşına giriyor çekim yaptırmak istiyorum istanbulda yaptıran varmı nerede yaptırdınız memnunmusunuz?
iyikianneyim61 Ebraryz babystudiozuzunde yaptırdım geçen yıl 1 yaş çekimi . Her yeri araştırdım çok pahalı fiyatlar ve konseptleri az oluyordu yada aile çekimi olmuyordu ve bu dediğim yeri buldum ücreti çok makuldu herşeyde istediğim gbi olmuştu
Deletedmom0099 Ebraryz pendikte pendikfotografevi’ne yaptırdım yazın, 175 lira verdim tek arka plan, aile çekimi, tüm fotoğrafların dijital teslimine
Senemmm11 Ebraryz instagramda minikleralemi var ben yaptırmadim ama çok beğeniyorum sayfayı 2.yasinda yaptırmayı düşünüyorum. Fiyat olarakts uygular bu yaz 350 tl idi 3 konsept..kıyafetler onlara ait siz sadece 3 konsept seciyorsunuz o kadar
wangel Ebraryz Kıyafet, arka plan siz seçiyorsunuz.. onlar karışlıyor. 650 ödedim pasta ile birlikte.