Merhaba anneler kızımın yanaklarında kızarıklar var, 2-3 haftadır devam ediyor, doktorumuz önce bepanten sensidaily verdi daha sonra linola yüz kremine geçtik oda fayda Etmeyince süt ve süt ürünleri katı diyeti verdi. Ama doktorumuz iyi olsada bu teşhislerde anne baba gözleminin çok önemli olduğunu düşünüyorum. Kızarıklıklar uyandığında azalıp gece yatmadan artıyor. Kızım haftaya 5 aylık olacak ve çok salya akıtıyor. Sizce kendi salyasından olabilir mi? Salyasına böyle tepki veren oldumu hiç.