Gevrann 4 aylık olacaz 2 gün sonra ama ataklarımız başladı bile. Ne uyku, ne mama, uykuya dalma esnasın da ağlayıp uyanmaaa. Ne yapacam ya. Siz neler yaptınız kızlar. Nasıl geçirebilirim 😣
Oyku123ss11 Bizimde 3. Ay atagimiz basldi ayni sekilde huysuzlandi surekli kucakta olmak istiyo cok sinirleniyo meme reddi var uykyya dalarken agliyo gunduz uykusu azaldi yiyce gececek de iste biraz sabirli olmak gerek uyutyrken ben netten aspirator sesi aciyorum oyle uykyya dalma kolay oluyo
Nimiko Ay atagı bana evin içine çingene salıncağı yaptırdı :) bende boyun fıtığı var kucagımda butun gun pert oldum en son salıncağı yaptım yanına oturdum telefondan da beyaz gurultu ve pış pış sesı Bı arada var onu açtım sureklı salladım anca Oyle uykuya daldı sonra uyanır gıbı olurken tekrar salladım uykusunu alınca mızmızlığıda azaldı
Gevrann Nimiko valla ben de ninniler, elektrik süpürgesi sesi, su sesi açıyorum normal de bu sesler de uyurdu artık tınlamıyor çocuk 😁