aysenurkn Benim bebegim de istahli degil ama neyi ne kadar yiyecegine kendisi karar veriyor. Yemege mutlaka beraber oturuyoruz. Ben onun önüne koyuyorum her şeyi. Kendi döke saca yiyor. (6 aylıktan bu yana öyle) yemekleri yere atıp oynamaya baslayinca kaldiriyorum sandalyesinden. Eger cok cok az yediyse, bir kac saat sonra kendime de küçük bir tabak hazirlayip tekrar oturuyoruz masaya😅