Enise25 Bebegim 2 ay 5 günlük bugün verem aşısı oldu ateşi 37.5 kaç olunca hastaneye gitmem gerek ne yapmaliyim
Deletedmom27337 Enise25 38 olursa calpol verin. 38,5 olursa hastaneye gidin dedi ebe bize. Gece boyu devamlı ölçün
Laden Enise25 bebeğinizin kıyafetlerini inceltin. 37,5 bildiğim kadarıyla hastaneye baş vurmak için çok değil. Evinizde varsa calpol verebilirsiniz 38 olursa. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Nurtalib Enise25 calpol falan varsa verin banyo yaptirmayin isterseniz 3 gun yasak çünkü ama yine de bi arastirin
Busranehirmila Enise25 geçmiş olsun ateşi yüksek değil. 38 den sonra calpol verebilirsiniz. Üzerini inceltin mutlaka. Hastaneye gitmenizi hiç önermem acillerde bu kadar küçük bebeklere pek bişey yapmıyolar evde uygulanan şeylerden pek farkı olmuyor. Aşı ateşi tehlikeli bir durum değil. İnanılmaz yükselmedikçe 39.5 ve üstü bence anca gidilir. Daha önce kötü bir acil tecrübemiz olmuştu da. Yani kızım 1 yaşındaydı delik deşik ettiler serum takacak kişi bulmak bile zor küçük oldukları için. Anca ateş düşürücü verirler sizin evde yaptığınız gibi.
Enise25 Laden incelttim kıyafetlerini calpol verdim ama inliyor sanırsam ateşten bide grip onunda etkisi var galiba
Deletedmom27337 Enise25 ateşi çok değil endişelenmeyin :) burda birçok kişide duymuştum çoraplrını limon suyuyla ıslatıp ıslak ıslak giydiriyorlarmış ateşe iyi geliyormuş çok yükselirse öyle de deniyebilirsiniz.
eceunverkanra Enise25 Oncelikle korkmayin, 37,5 ates cok yuksek bir ates degil. Ustunu inceltebilir ve odayı sık sık havalandırabilirsiniz. Eger 38ustune cikarsa rahatlamasi icin 1cay kasigi calpol verebilirsiniz gecmis olsun, sifa olsun 🌸