İnek sütünde kazein oranının çok yüksek olduğunu, beyin gelişimi için hiç iyi olmadığını, adeta bebeklerde beyinde morfin etkisi olduğunu keşke daha önceden bilseydim de oğluma hiç vermeseydim. Benim oğlum inek sütü içti ve çok pişmanım. Ve hala emme duygusunu bırakamadığı için biz sütü bırakıp tekrar formül süte döndük. Ayrıca şuan beslenen ineklerin yemlerinin ne kadar hormon dolu olduğunu hepimiz biliyoruz. Eskisi gibi değil hiç bir şey. Eğer bir süt verecekseniz keçi sütü verin oda 2 yaşından sonra.