Daha önce post açmıştım geçen hafta cuma doğum yaptım bebeğim hala küvezde antibiyotik tedavisi görüyor dün doktor ciğerinden yeşil balgam geliyor dedi solunum cihazına bağlı şu an. Ne zaman ayrılır solunum cihazından. Küvezde kalması değil cihaza bağlı olması çok üzüyor beni bilgisi olan yardımcı olabilir mi 😣