Karagoz benim kızım da 14 aylık daha yürümedi ve dediğiniz gibi sürekli yürümüyor mu ne zman yürüyecek sorularından bunaldım her bebek aynı olmuyor kii bunu anlatmak dünyanın en zoruymus. Birde bununla övünen kesim var benim ki erken yürüdü diye tamam da benim ki de beş aylıkken diş çıkardı bundan sonuç ki her biri ayrı amaaa bunu anlatmak imkansız