Oguzhan_1605 Kızlar merhaba Doğum yapalı 16 gün oldu ve aşırı iştahsızlık var bende ne yapmam lazım sizde de böyle olan oldu mu
esgc Oguzhan_1605 bende de vardı aman sakın sakın yememezşik etmeyin. Ben yaptım o hatayı sütüm azaldı. Annem yemezsen sütün olmaz diyodu inanmıyordum yemeyle alakası yok bol su ve süt yapıcı çaylar yeter diyodum iştahım yok yiyemiyorum diyordum. Dinlemedim ve sütüm azaldı çok pişmanım. Şuan yeme kampına girdim resmen biraz fark etti sütün
Gksaksl Oguzhan_1605 Aynen bende de oldu hem de baya uzun sürdü benim yeni yeni nerdeyse iştahım eskiye döndü 37. Günümdeydim. Ama zorla da olsa az az yemeye çalıştım ben mecbur ztn sütüm geç gelmişti ve azdı hepten gider diye zoraki yedim siz de zorla da olsa yiyin çk normal sonra geçiyor.
Oguzhan_1605 esgc çok stresli bir süreçmiş bu lohusalık. Beni streste mahvediyor. Bebeğe alışma süreci falan çok zor gerçekten
esgc Annem bana 2-3 saatte bir bir şeyler yediriyordu ilk 2 haftada ve sütüm akıyordu resmen, sonra iştahım kesildi yemedim ve sonuç boşalan göğüsler. Şuan çocuğuma mama takviye etmek zorunda kaldım. Ben o hatayı yaptım siz bari yapmayın ne olur
MayneymisAltintop Ben ilk 15 gün yediklerimi kusuyordum o derece bir iştahsızlık vardı bende😪 ama geçiyor elhamdulillah. Şu an ruh halinizide tahmin ediyorum. Kendinizi bırakmayın en kısa sürede gececek
esgc Oguzhan_1605 İnan’ın çok Zor. Ben 3. Gün eve gelince bebek geceleri sürekli uyanıyo diye sinirlenmiştim Çocuğuma Şimdi çok komik geliyo. Nasıl sinirlenmişim yavruma diyorum üzülüyorum
Oguzhan_1605 esgc bende çok paniğim aman ağladı aman ağlayacak gazı var felan herşeyi kendine dert ediyorum lohusalıktan sanırım umarım geçer sizde de oldu mu ve ne zaman geçti. Vicdan azabı duyuyorum sanki bebeğine yetemiyor muyum diye
esgc Oguzhan_1605 tabiki de oldu hepsi çok normal hiç merak etmeyin☺️ Bebeğimin her şeyiyle kendim ilgilenmeye başlayınca annem gittiğinde geçti şükür.