Semrakrbck 38 gelimce ve geçince ilaç yada doktorunuz soylediği gibi belirli saat aralıkları ile üstünü ince giydirmek ve ılık duş ılık su ile kompres. Ama 1 hafta hala ateşi çıkıyor ise 38 tekrar hastaneye götürün bize doktorumuz enfeksiyonlarda 5 güne kadar ateş normal demişti 5 günü geçiyor ve ilaç tedavisi ile düzelmiyor ise getirin kontrole demişti