Benimde kızım 9 ay olmasına 1 hafta var. Aynı anlattıklarınızı yaşıyoruz bizim halen diş belirtisi yok. Telefondan piş piş sesi açık, sürekli sallıyorum geceleri. Bugün sürekli ağladı beni hep yanında istedi. Bir kişinin yorumunda gördüm 9 ay zor geçti şeklinde.