Alpitom rica ederim inşallah memnun kalırsınız🌸 biz kendisinden çok memnunuz, sevecen cana yakın ve ilgili bir doktor. Sorduğum soruları asla cevapsız bırakmıyor. Mesela son gittiğimiz kontrolde, odasına ilk ben girdim uzun uzun konuştuk kendisiyle, kestirip atmadı hiç. Sonrasında kızımı içeri aldık. Dediğim gibi çok ilgili bir doktor, keza ayhan hoca da öyle. Telefon iletişiminide düşünüyorsanız ilk gafur hocayı deneyin, bu zamana kadar yazıp sorduğum her şeye cevap verdi buna kan tahlilleride dahil🌸