Allahım şükürler olsun sana 2 ay 11. Günümde bana bu anı yaşattığın için……. Kızım bugün çok sakindi ve az önce gece uykusuna sallamadan uğraşmadan yatağına bıraktım ve kendiliğinden uykuya daldı şükür🥲🥲 (gece uykusu için saat 10 da başlıyoruz denemediğimiz yol kalmıyor ve 1 de falan zar zor uyuyoruz)aranızda böyle kendiliğinden uyuyan çocuk yapan var mı 😬