Merhaba.14 aylık oğlum ilk zamanlar banyo yapıyordu ama bir kaç aydır banyodan kprkuyor suya girmek istemiyor. Küvetinde yıkamak yerine leğende yıkayalım dedik oyuncak bir bebeği önce yıkayıp oyun haline çevirmek istedik ama gene de çok zorlıyor ağlama krizine giriyor. Bu sıkıntıyı yaşayam var mı ve atlatan.