Yacan benm kızım 19 aylık yaklasık 2 aydır inek sütü veriyorum günde iki bardak süt diyo zaten cogu yerde bildigim kadarıyla zaten bende komple cicibebeli sütle büyümüsüm yani cokta kasmamak lazm bence yasınıda gecmiş alerji riski yok ben günde iki kere bi öglen uykusunda birde gece uyurken veriyorum bal katıyorum içinede cok sükür zararını görmedik yasına girdi emmeyi bıraktı mamanın tadını bi türlü sevemedi ac kalmasndan iyidir süt sonucta 🤷🏼♀️