Seymanur9 Tirtil35 en son 3 ay önce gittik aralıkta yine gideceğiz . Yanlış hatırlamıyorsam en son 350 civarıydı
Pearlmerve PembePelikan hahah ay valla cok memnunum yazayım dedim 🙏🏻 Cok zor iyi birini bulmak cevap vermiyorlar genelde ee anneler de tedirgin 😭
PembePelikan Pearlmerve walla iyi oldu benim için😅 bende arayış içindeydim egepol bize yürüme mesafesinde ama doktorları pek bilmiyordum, düzenli takipli doktor arayışındaydım, tavsiyen üzerine gidicem 🚶🏼♀️
Duygudmr Kubravera karşıyaka yılmaz bay çok iyi bir doktor yılların doktoru 26 sene önce benim doktorum du şimdi ise 7 aylık kızımın çok memnunum gece gündüz ilgili