Ressamhnm7 benim oglumda 2,5 aylikken emmeye basladi yaklasik 1 ay boyunca emdi sonra kendiliginden birakti. ayni senin dedigin gibiydi sürekli uykuya geciste veya gece uykusunda emiyordu. aglayinca da sürekli agzina atip emiyordu istahli istahli sakinlesiyordu. bende her bas parmagini emdigini gördügümde yavasca cikarip emzigini itiyordum sonra onu emmeye devam ediyordu. öyle yapa yapa bas parmagini birakti emzigine alisti. Avent Ultra Air emzigi tuttu sadece.