Woody oyle mi ne tarafta.burasi meclis lojmanlatina yakin karsisi panora.buradan etmesguta eryamana gitmek korkuttu beni.
yok canim vallahi bu civarda bulamadik hep baktik eskiden vardi misal 1sene once en ust katimiz 350ye gitti o zaman begenmedik dusun o 1yil icinde uctu fiyatlar simdi sitelere gucumuz yetmeyecek bakiyorum kotlar bu fiyata burada,alacagimiz giriş.daha yeni alti alindi adam yaptirdi. icini yaptirirsam daha degerlenir..tek derdim 18 20 senelik bina olmasi 99da yapilmis acaba deprem yonetmeligine goremi yapildi saglammi falan ama zemin olarak iyi oldugunu soyluyorlar…aklim birlikteki yeni sitelerde belki ilerde satar bende atanica borclanir aliriz mesela suan burasini alirsak 50bin gibi krediyle alicaz.bizi hic zorlamicak ama siteden alsak dunya borclanacagiz ben ise girdigimde daha kolaylasacakta ahh atamam olsa :)
Bilemiyorum yanlis mi dusunuyorummm
Yakin arkdsimiz 100.yilda 30senelik evi 500e aldi 2sene once