Kizlar bir Ankara postuda benden olsun.
Suan cankaya ilker (yenioran) tarafindayiz sanirim burasi oranla birlesecek evler uctu.ust katlarimiz satilirken almadigimiza pismanim bina eski dedik ama baska yerlerden alana kadar uctu gitti.
alt katimiz (giris) suan 2+1 100m2 445
20 senelik bina.acaba alsak degerlenir mi diyorum.
Bir yanim yeni yapili bir eve girip oturmak istiyor butceye uygun yapili evler etimesgut eryaman tarafinda…bir yandan 2+1 de olsa site icinde olsun diyorum.
Esimin isi balgatta sorun dgil ben giderim diyor ama o taraflari hic bilmiyorum gecen etimesgutu gezdik alsancak mah.falan hosumuza gitti aslinda ya da ahimesut ama dedigim gibi hicbir fikrim yok oralarla ilgili..
Simgesehirden cok satilik var mesela oturan var mi bilen var mi orayi ?
Ev bakmaktan ev kusacagim artik :)Almisken 1 kez oluyor diyerek yapili falan mi almak yoksa degerlenir gozuyle bakip merkezi almak mi mantikli.?