Turashavva2 benim bebegimde tıkanıyor doktorum doçent ve nemlendir çekme dedi bende çektim bir kaç kere iyice açılsın diye ama çekmeyince daha rahat etti ki durmadan çekmek iyi degil iki burun deliğinede 2 şer damla sık ve sobanın üstüne güyüm koy kapakları açık dursun oda nemini kaybetmesin