Kızlar 16 aylık kızım var. Bikaç gecedir bişey yemeden uyuyo ama sonra ağlayarak uyanıyo. Mama içiyo normalde ama çok doyurduğunu düşünmüyorum. Yani yemek yemediği içinde aç kalıyo diye düşünüyorum. Biberonla karnını nasıl doyurabilirim. Uykusu bölük bölük oluyo doymadığını hissediyorum ama uyandırıp doyuramıyorumda çünkü aşırı sinirli oluyo. Gözleri kapalı şekilde ağlıyo. Bana bi çözüm sunum mama dışında. Böyle durumla karşılaşan varmı?