ahsensezinfirat 25 günlük bebeğim 2 gündür kakasını yapmadı hiç ve huzursuz. uyutuyorum yarım saat sonra kalkıyor doğru düzgün uyuyamadı dünden beri. Anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal diyorlar ama huzursuz sürekli bacaklarını çekiyor ağlıyor tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi ?
Monaroka ahsensezinfirat gaz sancısı olabilir. Masaj yapın bacaklarını karnına doğru hafif hafif iterek. Gaz damlaları oluyor onlardan kullanabilirsiniz doktor önerisi ile. Bir de yediklerinize dikkat edin ve üşütmeyin iyi giyinin
Hsny ahsensezinfirat çok üzgünüm ama çaresi yok, bağırsakları geliştiğinde kendisi yapmaya başlayacak. 4 ay olana kadar gece gündüz kucağımda ağladı yavrum götürmediğim doktor kalmadı. Makat genişletme yapıldı kremler verdiler. Fitil ile yapıyordu ama alışkanlık yapmasın diye vermedim. Dayanamayacak gibi olduğunda kulak çöpüne yağ döküp makata dürttüm o şekilde yaptırdım üç güne bir. Allah yardımcınız olsun. Kayısı marmelatı bulabilirseniz bol bol yiyin biraz o işe yaramıştı çok tavsiye almıştım. Deneyebilirsiniz
duru_20 ahsensezinfirat merhaba 7güne kadar kaka yapmaması normal bizimde öyleydi 4-5gğn yapmazdı doktorumuz normal dedi
ahsensezinfirat Mervan-21 evet sadece anne sütü yalnız dün akşam mama verdim bi tek çok ağlayınca sütümün yetmediğini düşünüp mama vermiştim ama sonuç değişmedi yine huzursuzluğu devam etti
ahsensezinfirat Monaroka aslında gazda çıkarıyor ağızdan da alttanda yinede bacaklarını çekip ıkınıyor sürekli
Akcabeytas Anne sütü alan bebek 10 gün yapmasada problem yok, onu rahatsız eden gazdır bğyük olasılıkla sıcak havlu koy ayaklarını hareket ettir bol bol, gaz yapacak yiyecekler yeme,uyuyup uyanmasının sebebi de gaz sancısı vuruyorsa o yüzden
ahsensezinfirat Akcabeytas havluyuda denedim gaz masajı yaptım gazını sürekli çıkarıyorum iki türlüde gaz çıkarıyor yinede çok huzursuz ve sürekli emmek istiyor yapamadığı için mi acaba sürekli ıkınıyor
Akcabeytas ahsensezinfirat yok işte içinde ne kadar çıkarırsa çıkarsın gaz oluyor korkma hiç her bebek yaşıyor bunu neredeyse 3-4 aya geçiyor
ahsensezinfirat Hsny yaa öyle mi. Acı çektiğini görüyorum çok üzülüyorum öyle görünce. Kayısı marmelatını deniycem teşekkür ederim tavsiyeleriniz için
canankp ahsensezinfirat benimki de aynı durumda alttan da üstten de gazını çıkarıyodu ben kakasını yapamıyor diye düşünmüştüm ama çıkmayan gazı var demekki içinde, bazen çok gazlı olabiliyolar. Benim bebeğim de bugün gazını da yapamamaya başladı krizlere giriyo 2 gündür uyuyamıyoruz Allah yardımcımız olsun
avaredolaniyorum ahsensezinfirat eğer siz güzel beslenmiyorsanız o bebekte gaz yapar. Proteinden zengin beslenmeniz lazım üç öğün şeklinde. Yoksa şu yiyecekler gaz yapar falan onlar birazda hikaye kontrollü tüketin yine tabiki ama öncelik protein ağırlıklı beslenin, basit karbonhidrattan uzak durum şekerli tatlı şeyler paket gıdalar gibi
PINAR911 ahsensezinfirat sancısı var eli kulagında kakasını yapması için sizin desteginiz önemli gaz damlası kullanmayı ihmal etmeyin her emzirme öncesi ve sonraso 15 dk bacakları karına çekerek masaj yapın gerekirse ılık su ile bel altını yıkayın
Eceberen Benim bebeğimde de aynı sorun vardı. Kakasını yapamadığı için gaz problemi de çok oluyordu maalesef . 1 çay kaşığı zeytinyağı içirin kısa süre sonra yapacaktır. Doktorum onay vermişti bu arada
susunbebekuyuyo ahsensezinfirat kimyonu sıcak suya koy 1 çay kaşığı kadar ılınınca sende iç kendinde bebeğe 1 çay kaşığı kadar verebilirsin ıhlamurda iyi geliyor gaz sancısına ve rahat uyumasını sağlıyor doktorumuz 3 çay kaşığına kadar müsade etti ıhlamurda canım benim kızımda 2 aylık bizde gazdan muzdaribiz maalesef 2 ayrı gaz ilacı kullandım probiyotik damla kullanıyorum banamısın demiyor