11 senelik evliyim
İlaç tedavileri,doğal yöntemler,aşılama tüp bebek bir çok şey denedik olmadı.
2018 ekim ayında tüp bebek yaptırdık kimyasal gebelikle sonuçlandı.Biraz psikolojimi toparlayıp tekrar deneyecektik pandemi çıkınca erteledik ve
2019 Kasım ayında kaplıcaya gittik ondan sonra aralık ayında evlilik yıl dönümümüzden 2 gün sonra öğrendim hamile olduğumu.
Şuan 4 aylık oldu çok şükür 🤲 Rabbim isteyen,gerçekten hakkıyla anne babalık yapacaklara nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın.
Herşey bir vesile 😊