Yorgunannecik valla canım benim oğlum şuan 22 ayını bitirdi ocakta 2 yaşını bitirecek inşallah ve 12+4 haftalık hamileyim baya uysal bi çocuk ama ne yaşayacam bilmiyorum kafamda deli sorular sağlıkla gelsinde tek duam şuan o ama tek bildiğim bişe var ilk doğumumdan zor olacağı çünkü benden ilgi bekleyen bi çocuğum olacak falan yani bide bana çok düşkün inşallah sizede istediğiniz zamanda nasip etsin Rabbim biz korunmayı nisan ayında bıraktık ama eylül ayında hamile olduğumu öğrendim ne zaman olursa hakkımız da hayırlısı ile olsun dedim çok şükür Rabbim nasip etti sizde öyle yapabilsiniz istiyorsanız en doğru zamanda Rabbim nasip edecektir mutlaka