Hep annelerden konusuyoruz ya prematüre olan bebişler 36 hafta dünya gelmişim 650gr yaşamaz demişler ama o bebeiş suan bir anne 7.ayı kuvezde doldurup 950gr eve gelmişim babaannm annm kat kat sarıp sarmalayıp bu günler gelmimişim ya çektimiz zorluklar bağışıklık mız diger bebeklre oranla daha zayıf ve güçsüz hemn hasta oluyoruz kaç yaşımızda olsak bile enfeksiyon hep açıgız yaşıtlamıza oranla zayıfız benim çene yapım gelişmedi için dişlerim düzensiz çıktı ve ortadonti diş tel tedavisi oldum sık sık hastalalıp hastaneye yattım şükür geçti geçmiş o günler 😊 bitmiş o bebiş 22yaşında artık bir anne 1 bucuk yasında kızım var prematüre olan bebeişlerde insallh saglıklı bir şekilde ailerine kavuşurlar