Beyziikoo
Evde düzenli olarak kendim yapıyorum. Saçlarım belimde, uzun olmasına rağmen yapımı çok kolay. Benim kullandığım marka ne gözümü yaktı ne de cam açtıracak derecede koku yaptı. Hem parlak hem yumuşak hemde dümdüz, kesinlikle yapmalısın büyük konfor