06012021Alim Aliasafff02 Canim benim ablamda 10 gün gecikmiş test yapmış negatif doktora gitmiş doktor kilo çok aldığın için yumurtalıkların tembellesiyor demiş. 3 gün önce hasta oldu.
Melisaccskn Aliasafff02 bende aynı durumdayım bugün 4 gün olmuştu gecikme dün test yaptım negatif çıktı bugün adet oldum benimde bebeğim 4 aylık stres yapmayın umarım sizde olursunuz
Aliasafff02 Melisaccskn ay inşallah ya darısı başıma inşallah stresi etkiliyordur ya bende çok stres yapıyorum
Aliasafff02 Melisaccskn kaç gün geçmişti test yaptınız benim bir gün geçti olsaydı belli olurdu herhalde ya inşallah ya inşallah olurum bende
Aliasafff02 Aliasafff02 evet canım öyleymiş bende bebeğim iki aylıktı oldum ama şuan 3 aylık olmadım bilmiyorum neden böyle oldu ondan dolayı korkuyorum
Alya_7 Aliasafff02 benim kızım 5 aylık hala adet olmadım sürekli de geçmek bilmeyen su gibi akıntım var bıktım günlük ped takmaktan
Aliasafff02 Alya_7 5 aylık olup olmaması normal çünkü değişiyor kimisi 8 9 aya kadar da olmuyor diye duymuştum ama akıntı için bilmiyorum bir doktora görünün isterseniz iltihab falan vardır belki