kızlar benım ikizler 33+3 de doğdu 10 gündür küvezde hiç bir temas yok fotograf çekimi yasak ten teması yasak emzirmek yok 2 dakikadan fazla görmek yasak dokunmak yasak kanguru bakımı diyolarmış anneyi bebeğin kucagına veriyolarmış her yerde var bizim hastanede yasak herşey yasak cocuklar emziğe biberona geçti 4 gündür hala çağrılmadım emzirilmeye devletten para almak için tuttuklarını düşünüyorum imza atıp almayı düşünüyorum solunum vs yok herşeyi çıkartmışlar ne bu ben anlamadım????? varmı böyle bu kadar sıkı yönetim olan corona vs var tamamda heryerde herkes dokunabiliyormuş okuyoruz görüyoruz