Deletedmom110 Kızlar şu an premium care kullanıyorum. Bir numaradayız henüz. Aktif bebek kullanan var mı? İkisi arasında çok fark var mı merak ediyorum ona göre alacağım ikinci paketi. (Lütfen prima kötü şöyle böyle yazacak arkadaşlarım yazmasın,yok mühendisinoğlu bilmem ne,bunları okumak istemiyorum yine,teşekkürler)
Babe Deletedmom110 canm dogdugunda molfix almistim 3 ay kullandim kaka yapinca beline gobegine kadar cikiyordu.1 paket sleepy alip denedim o da cok kalin geldi pisik yapti.prima aktif bebek aldim 4 bucuk aylik kizim ben memnunum sizdirma vs olmuyor yapisi incecik kiyafetlerinden kaba kaba cikmiyor.premium care almadim henuz ama deneyecegim bir fark gormezsem aktif bebege geri donerim.
Basakaydn1 Deletedmom110 canım kesinlikle prima. Ilk başta sleepy aldım beline kadar cıktı. Sonra molfixs aldım çok kalın hem pisik yapiyo hem bağlaması zor kalın. Şimdi prima aktif kullnyrm valla parası helal olsun o kadar hafif ki saniyeler içind e bağlıyorum ince çok rahat pişik yapmiyo ve kesinlikle szdrmyo
Yasey Deletedmom110 bende normal olanı kullanıyorum premium çare le arasındaki farkı merak ediyodum fiyat farkından başka ne fark acabaaa 🤔 diğerini öneririm çok şık değiştiririm bezi bazende karnını doyurma iş güç derken doluyo boş yer kalmıyor yinede sızdırma olmuyor . 6 ayda 2 defa Sırtına çikti kakası oda benim hatam bağlarken durmadigindan arka taraf kısa kaliyo ondan cikiyo. Diğer bezlere bakıyorum içindeki pamuk Prima kadar uzun değil ondan dışına cikiyo sızıntı yapiyo. Prima da poponun ustunu kapatiyo bele dogru içindeki pamuk
Eyllhfa Deletedmom110 Kızım neredeyse 6 aylık olcak ilk günden beri prima kullanıyoruz şuna aktif bebek kullanıyorum 6-10 kilo arası 3 numara yani gayet memnunuz sızdırma yok
Deletedmom110 Babe evet canım prima incecik harika gerçekten. Yani premiumu öyle demek ki aktif bebekte öyle. Çok teşekkürler
Babe Deletedmom110 aktif bebekle premium arasindaki fark ne acaba kullananlar yazarsa diyr bekliyim ben de burada
Deletedmom110 Basakaydn1 yok canım aynen bende primadan başka kullanmam da yeşil paketle premiumun farkını merak ettim ona göre almaya devam edicem çünkü
Deletedmom110 Yasey evet gerçekten iyi. Şu an premium kullanıyorum bez yok gibi incecik. Ama ilerde yeşil paket primaya geçersem farkını merak ediyorum ikisi arasındaki
-Alimm- Premıum care de ıslaklık göstergesi var , diğerinde yok ve premıum care in içi de dışı da pamuk gibi , aktif bebek olan ona göre daha naylonumsu, ama bence aktif bebek te kullanılabilir, diğer bezlere göre çok çok iyi primanın her çeşidi 👍🏼
Deletedmom110 Eyllhfa ne kadar bir süre 1 numara kullandınız hatırlıyo musun? 17 günlüğüz daha. Hala bir numaradayız. Premium gerçekten harika yeşil paketi merak ediyodum demek ki o da çok güzel
Eyllhfa Deletedmom110 ilk iki ay kullandım yanılmıyorsam iki aydan sonra artık kilosuna göre aldım 😊 biz her paketten memnun kaldım bi sıkıntı yaşamadık bu güne kadar
ayseerkan Deletedmom110 her ikisinden de kullanıyorum. Çok büyük fark yok. Premium da ıslaklık göstergesi var sadece ve ikisinden de çok memnunum. Hiç sızma taşma yapmadı. Sadece aktif bebek daha ince ve azcık daha naylonumsu gibi geliyo hep bana ama yine de dokusunu çok seviyorum.
Musmutluanne ayseerkan yalnız sizin yazınızı görünce hemen kızımın bezine baktım aaaaa ıslaklık göstergesi var ya bunun😂 ben hep dokunarak anlamaya çalışıyorum
isabel Deletedmom110 biz 4 numara kullanıyoruz geceleri premium care gündüz başka bi bez. Bir ara aktif bebek aldık, aktif bebeğin kalıbı daha küçük sanki. Premium 4,aktif bebek 4den daha rahat oluyor. Onun dışında çok fark yok bence. ama premium care benim yapı olarak daha çok hoşuma gidiyor.
Suzitosuzi isabel evet doğru diyorsunuz esneklik bakımından farklılar ikisi o yüzden daha küçük gibi aktif
Suzitosuzi Deletedmom110 biz de ikisini karışık kullandık başlarda premium care daha iyi tabi bel kısmı daha pamuksu yumuşak ve göstergesi var. 3 numaraya geçince bir kaç paket sonra külot bezine geçtik onda da karışık kullandık ama yine premium care daha iyiydi. Şimdi sleepy natural külot bez kullanıyoruz bu da aynı premium care gibi çok sevdim
Merve201119 Deletedmom110 fiyat farkı var premiumda 3 numaraya kadar ıslaklık göstergesi var aktif bebekte yok birde premium çare sanki aktif bebeğe göre daha yumuşak geliyor bana onun dışında bir fark göremiyorum ben bende ilk iki ay öreniymiş çare kullandım 3 numaraya kadar şuan 4 numaraya geçtik aktif bebek aldım onu kullanıyorum
KaSeAy Deletedmom110 İkisini de kullandm premiumcare gercektrn cok daha güzel ama aktif bebek de gayet güzel cok fazla alt degiştirdigimz için bi yerden sonra bana maddi olarak gereksiz geldi hatta premium-> aktif bebek derken minies e kadar düştüm☺️ Yani pişik hiçbiri yapmadı o yzden minies e devam ediyorm ama yan etkisini görseydm aktif bebek e devam ederdm. premium cok gereksiz fiyat olarak
Musmutluanne Deletedmom110 ben ikisini de kullandım. Şöyle diyim aktif bebek daha naylonumsu premium care daha pamuksu. Aktif bebek daha az emiyor, premium care daha faz emiyor. Ben hep ikisi bir gittim mesela aktif bebek kullanırken poposu kızarıyo premium care bembeyaz yapıyor. Hala da çift devam😂 ara ara o ara ara o😂 aslında premium care bayılıyorum ama fiyatı yüzünden arada aktif de alıyorum