Birbebekkkbircicek Anneler ben prima kullanıyorum değiltirmiek için tam mavi mi olmadı gerekiyor alta çiş gitmiyor agır oluyor bez bekletiyorum bekletmemeli miyim
Lulemom Birbebekkkbircicek az çok fark etmiyo ben 2 saate bi değişiyorum. Bazen tüm çiş arkada birikiyo öndeki çizgi yarı mavi yarı sarı oluyo. Ama bez dolu oluyo. O yüzden ben çok çizgiye takılmıyorum.
Lulemom Birbebekkkbircicek ağır derken yani gece değiştirmiyorum. Sabaha baya ağır oluyo bez. Ama 2 saate bir olunca o kadar ağır değil. Ama dolu oluyo belli ediyo
Lulemom Birbebekkkbircicek 2. Saatte şişmiş oluyo bez ama tam gergin olmuyo.3. Saate kalırsa iyice şişmiş oluyo