NehirinAnnesiii İyi akşamlar arkadaşlar bebeklerinizin kulaklanı ne zaman deldirdiniz yada ne zaman deldirmeyi düşünüyorsunuz eczanede mi kuyumcuda mı deldirmeyi tercih edersinizkızım 7 aylık ve ben istiyorum deldirmek ama eşim yaşında deldirelim diyor
nneslihan NehirinAnnesiii kızım 17 aylık deldirmedim. Kendisi ne zaman deldirmek isterse deldirir kendi ama bildiğim kadarı ile bu aylarda deldirmeyi önermiyorlar 4 yaş ve sonrası diye biliyorum
Annekizz NehirinAnnesiii 9.5 aylık bende düşünüyorum ama herkez deldirme diyor acır gece uyumaz durmaz diyor ilerde kendi deldirsin diyor ama bende kararsızım
bjkbb NehirinAnnesiii ben tam 2 yaşındayken kuyumcuda deldirdim ilk hafta biraz yara gbi oldu ama geçti kendi kendine. Sadece deldirirken ağladı biraz onun dışında daha acısı falan olmadı ki kendiside çok kurcalamadı dokunmadı kulağına o yüzden sonrasnda problem yaşamadk hiç
NehirinAnnesiii Annekizz bende kulakları daha körpeçik çok hissetmez diye düşünüyorum istiyorum ama uyurken küpenin acıtması aklıma gelmedi hiç
Aalizzwell NehirinAnnesiii kbb doktorları 6yaşta öneriyor o yaşta kıkırdak gelişimi tam olarak oluşuyormuş
NehirinAnnesiii VERA19 acıma oldumu yani rahatsız oldumu küpeden uyurken falan deldirriken ağladı korktu mu?
gny34 NehirinAnnesiii İyi akşamlar ben kızlarımın kulaklarını 7 ve 8 aylıkken deldirdim.küçükken daha kolay oluyor.Güle güle büyütün bebeğinizi🌼
bjkbb NehirinAnnesiii yok hic ateşi olmadı. Sadece yara oldu oda ilk delinen küpeyi çıkartırken zorlandık biraz meğer zor çıkıyormuş o küpe o yüzden azcık yara oldu ama 3 güne geçti.
Zeynephatice NehirinAnnesiii biz 20 aylıkken deldirdik küçükken istedik ama delmediler ilerleyen zamanlarda sarkma oluyor kulak memesinde diye.eczane deldi bizimkini kuyumcu biz yapmıyoruz artık dedi.deldirirken biraz ağladı dışarı çıkınca unuttu şimdi çok mutlu küpeleri gördükçe 😁1 2 gün dokunmasın dediler bizde kulağında bir şey yokmuş gibi davrandık o da farkına bile varmadı zaten
Akcabeytas 13 aylığız neredeyse bende istşyorum aslında hatta küpeleri bile hazır :) ama korkuyorum dişten dolayı kulağıyl çok oynuyor o yüzden bekleyecrğim bi 3-4 yaşına kadar sanırım
NehirinAnnesiii Akcabeytas ayy bizimkide çok oynuyor kulaklarıula aslında sürekli kulaklarını çekiyor ya
oyanamoy NehirinAnnesiii Ben 1 hafta önce deldirdim. 14 aylık bebeğim. Gümüşçü de deldirdim. Deldirirken biraz gladi ama hemen sakinleşti. Ateş falan da olmadı çok şükür. Bazen elini kulağına götürüyor ama çıkarmadı hic. Pek varlığını hisssetmiyor.
luciferrr NehirinAnnesiii ben 23 yaşındayım halen deldirmedim korkuyorum kayınvalidem küpe aldı hediye ama delik olmadığını söyleyemedim sattım bnde
Birkullanici luciferrr 27 yaşında deldirdim😀 aslında kğçükken delmişlerdi ama okulda bi çocuk çantayla bana vurunda kulağımda ki küpeye takıldı baya kanamıştı birdaha küpe takmadım