Kullanan var mı doğru düzgün yorum göremedim pek
Aysecikk3 kullanıyorum ve memnunum yaklaşık 6ayı geçti alalı.
.
didomidom yatış kadenelerinden memnun musunuz sanki çok yatmıyor gibi geldi
Aysecikk3 memnunum çok yatması da güvenli değil zaten.
Lütfen hiç mi yok😢😢😢