Gerçekten artık ağzımı bozacağım sabahtan akşama kadar evdeyim iki bebekle bir yere gittiğim yok ama gerizekalı PTT kargo her seferinde zile basmadan kapıya kağıt yapıştırıp gidiyor PTT de evime uzak ve kargolarımın geri gittiği çok oldu almaya gidemedim diye. Bir değil iki değil salak yerine koyuyorlar resmen geldik evde yoktunuz diye kağıt yapıştırıyorlar bir de. Nereye şikayet edebilirim bu PTT yi ben